woensdag 19 februari 2014

Een aangename verrassing

Maandag stak er in de brievenbus een zeer aangename verrassing. Het gesigneerde boek, Feest in het knutselbos van Inge Snuffel en Mamarina. Het is een heel mooi boek met lieve en leuke creaties die ik eigenlijk allemaal wel wil maken. Kiezen tussen Loesje de Vos, Rolf de wolf, Wiske de wasbeer, Floris het konijn en alle andere figuren uit het knutselbos is gewoon onmogelijk. Tijl de uil heb ik reeds gemaakt tijdens een workshop in januari gegeven door Inge Snuffel samen met Biefrul. Je kon hem al eerder bewonderen in één van mijn vorige berichten. In een van de volgende berichten zullen snel ook foto's volgen van nog twee andere uilen die volop in ontwikkeling zijn. Het ei is bijna uitgebroed. 
De verrassing was compleet wanneer ik ontdekte dat er nog twee cadeautjes bij het boek zaten. Een heel lief schattig vogeltje voor aan een halsketting en nog een extra patroontje van Dukje de eend. 
Dank u wel dames voor de leuke verrassing en ik wens jullie veel succes met de verkoop van jullie boek. En veel plezier zaterdag tijdens de signeersessie in Hasselt. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten