dinsdag 2 september 2014

Ook voor mij start het nieuwe schooljaar

Eén september, de vakantie is voorbij. We zijn er dan gisteren ook met volle frisse moed in gevlogen. Ik zag de laatste tijd al zoveel mooie boekentassen passeren voor al die kinderen. Maar ik vond het model zo leuk dat ik stiekem ook droomde van zo'n boekentas maar dan op maat van een leerkracht. 
Op een bepaald moment las ik op facebook dat er nog plaats was voor een workshop van een boekentas bij Madeline de stoffenmadam in Lier. ik mailde of er ook een boekentas kon gemaakt worden voor een leerkracht met dan wat kleine aanpassingen. En ik was natuurlijk heel blij te horen dat dit kon. Het was een heel gezellige workshop met een toffe madam van de paspelpoezen nl An Van Dessel als lesgeefster. Maar er werd ook heel hard gewerkt want zo'n boekentas maken is een hele opdracht zeker het tekenen van het patroon en het knippen van stof en versteviging is al een heel karwei. Maar met een geweldige lesgeefster een vriendelijke gastvrouw die ons verwende op tijd en stond met een hapje en een natje en de lieve collega naaisters namen we dat vele werk er graag bij. De resultaten waren één voor één prachtig. Dit is mijn eindresultaat.




5 opmerkingen:

  1. oh, ik zie nu pas je postje! Is echt keimooi geworden he! :-)
    't was een lange maar super fijne dag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo leuk! Het was idd. een heel toffe namiddag met madammen die er voluit voor gingen! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tas is heel mooi geworden. Superstofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen