woensdag 30 juli 2014

Een rok met de juiste lengte...

Het naaien staat hier de laatste tijd op een laag pitje net nu ik zo'n prachtig machine heb aangeschaft. Ik ben al een hele tijd een zware rugpatient die opgevolgd wordt door de pijnkliniek. Vorig jaar, augustus, hebben ze bij mij een neurostimulator ingeplant om de pijn wat onder controle te krijgen. Dit lukte goed, zo goed zelfs dat ik meer uren in september wil gaan werken. Maar sinds enkele weken is de pijn van voorheen terug en voldoet de stimulator momenteel niet. Daarom moet ik nu extra medicatie nemen waardoor ik erg suf ben en nauwelijks in staat ben iets te doen. Dus vandaar het naaidipje. 
Maar dat terzijde heb ik hier nog een rok liggen die ik zeer snel, lees op één avond, moest maken. En hier had ik nog geen foto's van gepost. Het is een rok voor Justine. Gelukkig had ik nog stof liggen die ze leuk vond. Want pubermeisjes weten nu eenmaal heel goed wat ze willen en vooral wat ze niet willen. Het is een rok dat ik moest maken op een zeer zomerse dag in juni. Toen kwam ze heel ontgoocheld thuis omdat haar lievelingsjurk door één leerkracht té kort werd bevonden. Want in de school geldt nu éénmaal de regel dat jurken en rokken minstens de lengte moeten hebben van 1 hand boven de knie. Daarom die leuke afmeet foto in de fotoreeks.Het is een eenvoudige rok maar Justine staat er wel mee. 








 

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je pijn snel weg is. Leuk rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zeg, helemaal niet fijn die pijn... Ik duim voor beterschap... Het rokje is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen