dinsdag 1 juli 2014

Mijn leerlingen verwennen en dan vakantie...

Op het einde van het schooljaar is het altijd wel erg druk maar ondanks die drukte vond ik toch nog wat tijd om een kleine verrassing ineen te steken voor mijn leerlingen. Gelukkig had ik maar 7 leerlingen in mijn klas, 3 meisjes en 4 jongens. Mijn klas is zo klein omdat ik les geef in het buitengewoon secundair onderwijs. 
Ik besloot voor iedere leerling een gevulde potloodrol te maken omdat kleuren bij velen toch een geliefde bezigheid is. Ze waren allemaal erg blij met hun cadeautje. Dit lieten ze duidelijk merken door een lieve knuffel en een spontane kus. Het zijn één voor één lieve schatten en daar doe je dan graag wat extra moeite voor. 



 

2 opmerkingen:

  1. Super lief van jou, daar gaan ze veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, een juf die haar leerlingen een persoonlijk cadeautje geeft! Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen