zondag 19 oktober 2014

Een lieve retrobroek

Ik had een patroontje gevonden van een stoere jongensbroek maar enkele details wou ik toch wat anders. De basis bleef hetzelfde maar voor de rest kan je niet zien dat ik dat bewust patroon hiervoor gebruikte. De zakken achteraan werden er niet ingewerkt maar ik stikte de met een sterrenstof gemaakte zakken erboven op zodat ze echt wel opvallen. Ook de tailleband en de zomen aan de broekspijpen werden aan de binnenkant met het sterrenstofje afgewerkt. Heel leuk want zo kan de broek op twee verschillende manieren gedragen worden. Op de voorkant van de pijpen stikte ik over de hele lengte een smal plooitje wat direct een heel ander effect geeft aan de broek. ik werkte de taille af met een knoopsgatenelastiek zodat de broek op maat aangepast kan worden. Dit is de eerste keer dat ik zelf een patroon durfde aanpassen aan mijn idee. Ik ik geef toe dat ik het wel spannend vond in het begin. Maar naarmate dat mijn naaiprojectje vorderde kon ik er wel van genieten. Voor een eerste keer vind ik het resultaat alvast geslaagd.





1 opmerking:

  1. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen