dinsdag 14 oktober 2014

Het wordt nu hoog tijd dat ik nog eens iets van mij laat horen...

Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets postte... eigenlijk moet ik nu rood worden tot achter mijn oren. Hopelijk hebben jullie wat begrip omdat ik door de start van het schooljaar erg weinig tijd over had om nog creatief bezig te zijn. En ook de toestand van mijn rug maakte dat ik de laatste tijd niet meer aan naaien toe kwam. Maar ik beloof jullie dat  ik jullie terug regelmatig op de hoogte breng van mijn creatieve uitspattingen waar ik toch veel plezier aan beleef .En eigenlijk is het ook wel een goede therapie. Want als ik bezig ben met het naaien lukt het af en toe de pijn te vergeten. 
Onlangs heb ik voor mijne verjaardag en met een klein beetje aandringen een silhouette cameo mogen aanschaffen. Het is een prachtig toestel met zoveel mogelijkheden. Enkele dingen kan ik er al mee maken maar ik zal toch nog wat tijd nodig hebben om al zijn mogelijkheden te ontdekken. Ik heb enkele dingen in flock en flex gemaakt en dit heb ik toegepast op een klein naaiprojectje. Kwestie van er terug langzaam aan terug in te komen. Hopelijk vinden jullie het ook leuke slabben? 







 

1 opmerking:

  1. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen