dinsdag 28 oktober 2014

Mijn cameo is nu vriend nummer twee

Sinds een kleine maand heb ik een silhouette cameo gekocht. Maar mijn allerdikste vriend blijft toch mijn naaimachine. Ik wil de twee in de toekomst vooral combineren. Om mijn zelf gemaakte kleding wat op te pimpen zodat ze nog origineler worden. Want een patroontje overnemen en naaien zoals vermeld in de handleiding is leuk maar ik blijf toch nog een beetje op mijn honger zitten. Ik wil er een zekere persoonlijkheid aan geven door iets aan het patroon te veranderen, daarom wil ik patronen leren tekenen. Maar anderzijds is het leuk er kleine accentjes aan toe te voegen. Bij kinderkleding mag het zelfs iets meer zijn dan een accentje zodat het allemaal wat speelser, schattiger of stoerder wordt. Ik heb dan de voorbije dagen eens wat geexperimenteerd met flexfolie en flockfolie. Zo word ik al wat handiger in het werken met de silhouette en ik heb al een klein beetje een idee van wat er allemaal mogelijk is.














1 opmerking:

  1. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen